tisdag 12 april 2011

Dagens Tips


Är Tivoli i Köpenhamn
Det är så mycket mer än bara karuseller...

Där är massor av olika attraktioner och evenemang.
Där är musik, teater, festivaler och mycket mer.

Här kommer några bilder från när vi var där på Halloween och Julmarknaden.

Halloween










Julmarknad










Och på julmarknaden är där ett helt fantastiskt Ljusspel med härlig musik!
Bara kolla in bilderna nedan... jag kan nästan höra musiken! *Ler*








Gå in på deras hemsida och kolla in deras arrangemang för i År; HÄR!
Jag kan varmt rekommendera att besöka Tivoli om ni är i Köpenhamn.

3 kommentarer:

  1. Vilken tid dom har lagt ner på och arrangera allt!
    Har aldrig varit i Köpenhamn :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej hopp
    Så underbara bilder, tyvärr har jag bara varit där 2 gånger

    SvaraRadera
  3. mmmmm... Tivoli är anat än karuseller och man inser nog det mer och mer.. med åldern :)
    Idag åker jag inte många karuseller om jag ska var ärlig.. hrrrrm.

    SvaraRadera