måndag 7 november 2011

Helgen som gick...

Jisses jag höll på att få ett bryt... allt som händer och alla mot gångar ..bläää! Kände mig böl färdig hela tiden för allt skit som går mot mig! Jag behöver helt klart en puff i rätt riktning, och det fick jag i helgen :)

Men det som inte dödar det härdar... och jag är verkligen ett bevis för det, men tanke på all skit jag har gått igenom med åren!

Men min lycka är mina flickor, Älskar er Emily & Natalie ♥ och Min sambo Chris, världens finaste ♥ ! Och min mys Missy! Som äntligen är hemma igen! ♥


Det är lycka! ♥
Och att inte förglömma alla mina underbara vänner irl och på blogg och facebook världen som stöttar och finns där och ger mig kramar när jag som mest behöver det! Tack!

Och Jen, tack för en härlig lördag kväll... det behövde jag!
God mat, massa skit snack och kära vänner!

Fredrik kommer döda mig långsamt för denna bilden på honom *fniss*

Gudomligt god laxgratäng och sallad ..mmm Yummy!

Så nu ska jag utmana veckan att bli den bästa på länge! Healing på torsdag hos underbara Patrik, Malmö på fredag och träffa underbara Lotta ♥ och Förhoppningsvis bli avloppet klart i veckan och vi får tillbaka bilen :))) Så keep your fingers crossed

6 kommentarer:

  1. Men ååå har ni en mops :) Det är en "drömhund" för mig :)

    Sv: ;) Inget dåligt "val"

    SvaraRadera
  2. JA!!! vad är det med männ i uniformer *fniss*

    *fina bilder*som vanligt*

    KRAMENZ

    ps: sorry vart dålig på kommnetarerna men ja ha vart här å hälsat på....

    SvaraRadera
  3. hej! Här har helgen varit bra med en promenad till vår vän Micke och hunden Olle. God mat lagade vi i Lördags " Spaghetti med Köttfärssås " En lugn och trivsam helg. Ha en fin dag !

    SvaraRadera
  4. Det brukar ju heta att efter regn kommer solsken så förhoppningsvis så kommer allt att vara toppen hädanefter!

    SvaraRadera
  5. Det är helt rätt - tänk positivt!
    :-)

    SvaraRadera
  6. håller alla tummar och tår för din/eran skull =)
    Älskar fortfarande Stefan och Krister.. =)


    Kramar

    SvaraRadera