lördag 12 maj 2012

Jag har blivit utmanad



Åhus

Tack Kenneth! Gör gärna min utmaning med :)
Utmaningen består av 11 frågor som jag ska svara på och sedan ska jag formulera 11 nya frågor och skicka ut till 11 andra bloggare.


1. Vilket är ditt smultronställe?  Åhus, där jag bor!
2. Vart skulle du helst vilja tillbringa din semester om du kunde välja? Här hemma i strålande sol, bor bara några 100 meter från havet så det är ljuvligt!!
3. Bästa boken du har läst? Oj vad svårt, läst så många bra! Pojken som kallas det av Dave Pelzer
4. Bästa filmen du har sett? Leon: The Professional
5. Vilket är ditt favorit djur? Hund
6. Vem eller vad skulle du ta med dig på en öde ö? Chris
7. Om du vann 1 miljon vad skulle du göra då? Betala mitt hus
8. Om du fick välja fritt vilken bil vill du då ha? Mini Cooper
9. Har du något du vill göra om på din kropp? Ta bort min bula i pannan *fniss*
10. Är du opererad någon gång och för vad? Ja flera ggr.
11. Vad är din favorit dryck? Kaffe


Åhus
1. Vilket är ditt favorit plagg?
2. Vad har du helst på dig på fötterna?
3. Sämsta boken du har läst?
4. Sämsta filmen du har sett?
5. Vilken är din favorit maträtt?
6. Vilken intressant person skulle du vilja äta middag med?
7. Vart skulle du åka om du fick välja fritt och det är gratis?
8. Vad gör du för att må bra?
9. Vad vill du göra när du gått i pension?
10. Vad har ni till fredagsmys?
11. Vilken är din favorit drink?

Och de jag utmanar är: ALLA som vill bli utmanade och alla som Absolut INTE vill bli utmanade :)  kommentera när ni gjort utamningen :)



3 kommentarer:

  1. Va kul med utmaning...men det får bli när jag har mer tid!!! Nu dags att åka till jobbet...

    SvaraRadera
  2. Ja de är kul med utmaningar.. men en annan gång, nu ska jag ut med en kopp kaffe i solen:-D

    ha en skön söndag!

    Kraam izabell

    SvaraRadera
  3. Nu är utmaningen gjord! Jättekul :)

    SvaraRadera