onsdag 14 maj 2014

Fullfart framåt....


God morgon mina vänner, hoppas ni hade en bra dag i går...
Jag hade en super trevlig dag med många skratt!
Jag Anna och Katrin var på ett butiks event i Malmö i går, här!

Här har ni oss :)

Det var Sojka och Walles Event  som bjöd in till ett butiksevent hos Yoogout - Frozen Yogurt.
WOW vilket ställe, men får berätta mer om det senare.

Så länge kan ni kika in på deras hemsida Facebooksida och på Instagram


Detta är mitt tävlingsbidrag, in och gilla ;) På Instagram

Nu är det dags för mig att ta mig till jobbet och jag åker fortfarande kommunalt, Chris är inte bättre :( trots Alvedon så har han feber och kallsvettas och fryser och är varm som en kamin om vartannat.
Hoppas det ger sig annars får jag försöka lura han till läkare... ni vet killar och doktorn ... nä nä det går över... 
Så det kvinnlig list för att få dit honom :)

Men nu har vi en ny orörd dag framför oss, så nu kör vi! 
Ha en fin fin dag!
Kram

4 kommentarer:

  1. Tusen tack för en trevlig kväll. Och jag skrattar när jag tänker på Katrin och kulorna!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Krya på Chris!!Du är alltid lika snygg,hörru tanten;)Ni verkar ju ha haft ett bra event & inte på tal om Dyrberg & Kern eventet!!Älskar dyrberg & kern!!

    SvaraRadera
  3. Roligt att träffas igen =) Och vilket gott event det var ;) Din bägare såg ju farligt god ut!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Är bara liiite avundsjuk, det såg sjukt gott och trevligt ut :)
    kram

    SvaraRadera