söndag 19 oktober 2014

Bloggmiddag i Helsingborg!

I går bar det av till Helsingborg med ett gäng härliga galna bloggare på middag! Jag kommer att berätta mer om den vid ett senare tillfälle.
Jag vill med detta inlägg tacka Anna och Sofia för allt jobb de haft med planera och att fixa sponsorer mm.
Jag kommer även presentera produkterna en efter en när jag testar dem :) Och berätta vart ni kan få tag i dem.


Ojojoj....  fick bästa goodiebagen ever!

Tack till:
Bars & vattenflaska från Svenskt Kosttillskott, Kryddmix från Spicemaster
Body Cream från Emma S, Bars från Nutrilett, Shake från Allévo
Seaweed snack från Nutri-Nick, Läppbalsam från Naked Lips, Tandtråd från Plackers
Basik fotkräm från EFI, Halstabletter från Fisherman's Friend
Lipikar Baume AP från L'Oréal, Tandkräm från Colgate, Tepåsar från Mighty Leaf
Trosskydd från Tena, Tamponger från Reddville
Colour Collector från Dr. Beckmann, Bindor & etui från Libresse
Prover & parfym från NUXE, Teisseire Mix & Go från Saturnus
Vitaminer från Acrilex, Glass-pops & slickepott från Pufz, Praliner från Chocolatte
Godis & laktosfri choklad från de Bron, Bokmärkespinne från Vackert Udda
Body butter, nagellack, parfymprov, rabattcheck & makeuprådgivning från The Body Shop Väla
Budskapsarmband från LJ Wildheart, Vanthållare från LillaGrodan Design
Julkort från Meekatt Media, Filmcheckar från SF Anytime, Presentkort från Solentro

Vinster:
Pläd från AsIf4476
Rivsalt från Rivsalt
Produkter från Rosenserien
Presentkort från Espresso House
Armband från Yeni Design
Dildo från Lustjakt
Bondage Tape från MartinShop
Presentpåse från The Body Shop Väla


Jag vann den sista nämnda :) Sååååå nöjd! 


Sen vill jag givetvis tacka för god mat och service på Kitchen and table  och en skön natts sömn på Clarion Grand Hotell 



3 kommentarer: