måndag 1 juni 2015

Provat och testat och kombinerat!


Nu har jag sedan mitten av mars testat en ny hudvårdsserie  - Gaia från Ax och Lin
Fick väldigt många prover. Och jag älskar den rena och krämiga känslan av rengöringsprodukterna 
Som de flesta vet har jag en envis hudsjukdom, rosacea, som inte vill ge sig och dessa produkterna ska även passa för de som har känslig hud.

Tyvärr passade dem inte mig, även om jag testat kombinera dem på olika sätt.
Men skam den som ger sig. jag får leta vidare.
Men under tiden får det bli mediciner och receptbelagda salvor för att försöka få ordning på det.

Men en sak är säker, mina eksem på benen har blivit så mycket bättre med hjälp av Belly oil! 
Den kommer jag att fortsätta med. 
 Kika in på deras hemsida! Och du hittar de på instagram här!
Och deras facebook sida finns här.
Massor härliga produkter både till kvinnor och män och barn.
Just nu är där en prisvärd kampanj för de allra minsta :)
Härligt att det finns ekologiska produkter med hög kvalité även till våra små.

Ett stort tack till Cecilia för du gav mig en chans att prova, jag hoppades verkligen det skulle fungera!
Så jag blev väldigt besviken när jag inte fick bukt med utslag och klåda. Dock var det bättre med än utan produkterna.
Produkterna är mycket dryga så de blir väldigt prisvärt.

Min favorit ♥ Belly Oil kostar 189 kr och den är jätte dryg.
Jag använder den på hela kroppen och man blir så mjuk och len.
Jag rekommenderar varmt deras produkter, de doftar gott och ger huden en härligt ren känsla.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar