onsdag 22 juni 2016

Dåligt med inlägg...


Just nu får jag inte ihop timmarna... tisdsoptimist...javisst!
Men det hjälper inte... Jag har fullt upp och lite till... samma sak på jobb som privat, men jag älskar det!
Tycker det är härligt när man har saker planerade och fullt upp med olika projekt och händelser i livet.
Just nu är det bästa att Midsommar är på väg. Dock kunde jag haft 35 timmar på dygnet nu! :)

I morgon torsdag kommer de första gästerna. och sen rullar det på.
Jag ska försöka få ihop inlägget från Student och examensfesten :) Så trevligt och kul att träffa alla!
So hold on it's coming.

2 kommentarer:

  1. Ska ni ha många gäster till midsommar? Många som ska övernatta?

    Trevlig midsommar, Vicki

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det blir det :)
      Detsamma till dig!

      Radera