onsdag 17 augusti 2016

Bloggmiddag med Anna & Maya - Gäst nr 1: Annika - Bringblingtoevrything



 

Jag kommer presentera våra gäster på bloggmiddagen en och en.

 

Först ut är Annika.

 

 
 
 

Låt mig få presentera bloggen Bring bling to everything  

Annika driver bloggen ihop med sin make Daniel… aka Mini. Daniel är frilansfotograf och tar bla. alla de fantastiska bilderna de har på sin blogg.

Bloggen är en reseblogg, de delar med sig massor med tips och trix, sevärdheter, spännade resmål och mycket mer.
Den ger även tips om saker som man bör undvika. … tex. hur enkelt någon kan öppna din dragkedja på resväskan trots du har hänglås på den! :O

 

En fantastisk blogg enligt mig.

Vem är då Annika, jo… journalist på Expressen, allt om resor. (självklart eller hur)

Hon är en fantastisk tjej, äventyrlig, modig och smått galen (enligt mig!)

Hon gillar utmaningar, precis som sin man, dom är tävlingsmänniskor och äventyrare. Deras drömprojekt är att resa jorden runt i en katamaran.
Dom bor

 

Så in och läs om alla spännande platser de varit på.
Bloggen: Klicka här!
Instagram: Klicka här!

Ni kan även läsa hennes alster på expressen Här har ni några: 




 Och glöm inte kolla fotona, som ni ser är många av de fantastiska bilderna tagna av Mini!
 

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja visst r det... jag hoppas det kan inspirera er andra med till att bjuda in till samarbete mellan bloggarna. :)
      Kram på dig!

      Radera