söndag 23 oktober 2016

På äventyr med Nenne!

För ett tag sedan såg jag en sida på Facebook.... Älmhults gasol outlet och Nenne och jag gillar ju shoppa och hitta kul ställe att besöka :)
Så hon var genast på...

Så jag tog cykeln för att möta upp henne och off we went!


Och mitt ute i ingenstans hittade vi en jätte kul butik! Massor med kläder, skor och fiskeutrustning mm.
Vi shoppade dock endast kläder och skor. Och de hade just denna dagen ta 3 betala för 2!
Jag är så nöjd med min Ivana Helsinki klänning - Heart of gold vem hade trott man kunde hitta designer kläder där... ni som har lite koll kanske känner igen namnet och att det är hon som gjort moomin klänningar och print. Och massa annat med med abstrakta mönster och färgglada kläder, jag har sett hennes kreationer i bla. ELLE. Så en klänning för 3500 kr fick följa med hem, dock betalade jag inte så mycket för den.
Sen förälskade jag mig i en kjol från Jackpot  (899 kr) med och så hittade jag ett par Ecco stövletter (1400 kr) som jag bara måste ha!
Tre pyjamasar,  2 var från Kappahl och en var ett annat barnmärke som jag inte kommer ihåg nu. till Theo hittade jag med (3x 159 kr)! Och tre par hotpants (ingen aning vad de kostade innan) till mig.
Och hela kalaset gick på 1480 kr :) gissa om jag var nöjd.
Kan varmt rekommendera att köra dit!

Hur kan dom sälja det så billigt, dom köper upp partier genom budgivning ! Där fanns kläder från MQ, Hennes, Esprit, Ecco, Viking, Cheap Monday, Jackpot och många fler!
Vi avslutade shoppingen med en 3 rätters på IKEA :) 85 kr per skalle med dryck :) Och riktigt gott var det.


En perfekt lördag :)
Kvällen spenderades med att sortera semesterbilder... så inlägg kommer snart med!

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja gissa om jag var nöjd. Det kommer bli fler tripper dit :)
      Hoppades hitta mer kläder till barnbarnen ...men som sagt man vet aldrig vad som finns där eftersom det beror på om de vinner budgivningarna :)

      Radera