måndag 12 december 2016

Var finns Julia!?




Jag har lagt det mesta av julstöket på hyllan detta året, min barndomsvän Julia försvann någon gång den 3: december på kvällen – natten mot den fjärde december.
Så det har inte blivit massa julmys utan det har varit att vara ute och leta efter Julia istället.
I helgen har jag sökt efter henne tillsammans med Missing People både lördag och söndag. Fantastisk ideell förening och massor underbara medmänniskor.
Och givetvis fortsätter vi sökta själva, vart jag än går eller åker så kollar jag in alla människor runt mig.
Jag bara hoppas att hon snart ska vara återförenad med sin familj.
Jag kan bara tänka mig hur dåligt hennes man och barn mår... usch! Vi måste hitta henne så hon kan återförenas med familjen! Så håll ögonen öppna.
Linn, Julias dotter skriver:
- Sökandet efter min mamma fortsätter, vi letar på alla ställen vi kommer på. Har ni en stuga som står tom nu i vinter får ni gärna kolla om någon kan ha varit där. Jag är evigt tacksam för allt ni gör ♥
Så ni runt och i Åhus. Kolla era uthus, stugor, husvagnar mm.
- Flera tips har nu kommit in av människor som kan ha sett mamma i Åhus igår (11/12). Hon har nog svart jacka, mörka glasögon och mörkt hår.
Fortsätt att hålla utkik, hör av er till mig eller polisen så fort ni ser något.
Jag är så oerhört tacksam för allt ert engagemang, mamma ska och måste hittas!
Jag har bett Linn om att få lov att lägga upp Julias Bild på både Instagram och här på bloggen.
Så det är med hennes medgivande att Julias foto finns här!
Detta för att fler ska veta hur  Julia ser ut och att hon blir återfunnen snabbare!
Om ni ser Julia, kontakta polisen på 114 14.

1 kommentar:

  1. Så fruktansvärt ! hoppas att hon snart kommer till rätta !!

    SvaraRadera