tisdag 3 januari 2017

Familjetid...


Och det blev det verkligen! Underbara lediga dagar men familjen. Vi var ute, det bakades och lagades mat. Vi vilade. Det lektes och vi har umgåtts med familj och vänner.
 
Mina älskade barn och barnbarn.
 
Natalies goda Saffransmuffins.
 
Vi fick en fantastisk fin julgrupp av Natalie.
Jag hade givetvis en hjälpreda i köket.


Lille Jul firas ju alltid hemma hos oss i Åhus med Kyckling, kokt potatis, rödkål och god brunsås.

Så himla snygg julgrupp, man ser inte den, men där är en miniamaryllis.
 
 
 
 

Lite lat får man vara när den godaste kladdkaka man kan tänka sig både är gluten och laktosfri!
 
Lillejuls middag med Emily, Theo och Marcus.
 
Mysfrukost började julafton med. Sedan kom Tessan (en ursöt blandras med ett jätte underbett *ler*) och önskade oss God Jul.

 
 
Sen kom Natalie, Christian och Melanie till oss och vi begav oss alla till Emily med familj. 
 

Vacker natur dukning.

Söt Jul tjej ♥






Vi hade en underbar julafton, mycket tack vare Emily och Marcus och deras arrangemang och engagemang. De gilla precis som jag jul och traditioner. Tack finast ni!
Och stort tack till alla för all god mat som vi/ni hade mer er! Trevligt sällskap och en riktigt mysig dag/kväll!

 
Mina fina julklappar.
 
Jag hoppas er Jul var lika bra!
Kram på er!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar