onsdag 8 februari 2017

Chockad och mållös...



Tror aldrig jag har blivit så paff och mållös som när jag läste en artikel om Linnea Claeson.
Inte på grund av vad hon gör utan vad hon utsätts för, detta är sexuella trakasserier på hög nivå!!
Helt sjukt, nättroll de lux!


En söt tjej som verkar vara kreativ, driven och  målmedveten!
Hon är handbollsspelare i Skuru IK pluggar juridik samtidigt som hon är grundare av Ass holes online och Omtanke Stockholm.

Omtankestockholm samlar in pengar och förnödenheter som oavkortat går till hemlösa personer.
Swish: 070-716 64 64 Märk med "Omtanke". Kontonr: 32702285783 
Att vara "offentlig person" kan aldrig vara lätt, men detta tar priset!

Som tur är har hon ordentligt med skinn på näsan och sätter nättroll på plats!
Hon får allt från sexuella inviter till penisbilder och filmade bilder på våldtäkter. 
Gå in och ta en titt på hennes sida på Instagram…Ass Holes online!
Jag var helt mållös, sen skrattade jag gott när jag såg hur hon hanterade vissa av dessa "svin" 


Hur sjukt är inte detta!










Jag säger bara Hejja Linnea Claeson!
Du är fantastisk!

Bilderna är lånade från Google.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar