fredag 10 mars 2017

Äntligen!

Åhh så skönt att komma tillbaka till jobbet...

Vi får väl se hur det går!? Men jag gillar när allt är tillbaka i de vanliga rutinerna.
Ryggen är hyffsat bra, jag kan både sitta och stå och gå igen, dock är det en obehaglig känsla av tryck i ryggen, men hoppas den går över snart.
Tur det finns bra mediciner mot smärta!



Och försöka vara positiv och se framåt och jag ska bli bra igen... eller bättre i alla fall.
Får ta en dag i taget helt enkelt!
Dessa två godingarna gör mig så glad i hjärtat.



Theo är så charmig och söt... och han har börjat gå! Och Melanie är lika fantastisk hon... skrattade gott i går när hon snubblade och tittade på mig och sa:- Det var nära ögat!
Hahahaha! Hon har fantastiskt minspel och underbara uttryck :D

Idag kl: 9 är det dags för Kick off på jobbet, men det berättar jag mer om sen!
Trevlig helg!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar