fredag 24 mars 2017

Bästa dagen i veckan...


Jag har insett jag älskar fredagar... det är för mig den bästa dagen i veckan!
Många tycker den är inte så bra för man jobbar ju... men jag älskar mitt jobb så för mig gör det absolut ingenting... tvärtom!

Vilken är er bästa dag i veckan?



Och jo jag gillar vara ledig... men jag gillar att jobba med, älskar utmaningar och nya projekt... för mig är det en faktor som gör att jag mår bra.

Fredagskänslan är den som jag gillar mest...
Just nu är det tufft med värken men det blir bättre hela tiden och jag hoppas jag ska komma i gång med träningen nästa vecka med... Men nu måste jag vara extra försiktig. För det känns att hela jag är skör!


Men det är så härligt att vara tillbaka på jobbet, nya utmaningar och spännande projekt.

Hemma är där ett och annat projekt med :) Och ser fram emot att fixa (det jag klarar av) och dona.
Nu vankas det vår och jag längtar efter att plantera vårblommor i krukorna.
Kunna vara ute utan tjocka jackor och kläder, sitta och dricka kaffe i solen... det ska bli kallt men soligt till helgen, så jag hoppas att jag får njuta med en kopp kaffe i trädgården medan Melanie leker! Hennes föräldrar ska på Johan Glans och vi ska vara barnvakter!
På söndag är det kalas för svärsonen och då får denna mormor lite Theo tid med ♥♥♥

Så nu laddar jag med fredags feeling, mysfredag och ser fram emot en härlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar