söndag 19 mars 2017

Söndagstankar


Då hoppas jag på att solen tittar fram idag då! Gårdagen regnade bort ... ja okej då... det kom snö med... riktigt aprilväder!
Men gjorde inte så mycket, för jag var barnvakt till Melanie och hon och jag är förkylda som bara den. Och då får man lov att vara inne och mysa :) Ryggen bråkar med som bara den så det är tur hon är så stor att jag slipper bära och lyfta henne.
Vi spelade i alla fall spel och tittade på film. Kul att leta reda på filmer som hennes mamma tittade på när hon var liten. Melanie älskar Pippi och Mumin var med kul! 


Finns det något mer rogivande att sitta och titta på ens lilla pärla sover ♥ Jag önskar jag kunde ha Theo mer med, men ryggen funkar inte till det utan då måste någon mer vara här... han måste ju bäras och lyftas. Men snart så funkar det att passa honom med  :)

Tänk vad snabbt det går... tycker inte det var längesedan mina döttrar var så små, känns som i går...
Nu är både Em och Natalie föräldrar själva, och deras barn,  Natalies dotter Melanie fyller 3 till hösten och Em's son Theo blir snart 1 år ♥ 
Så glad för mina älskade barn och barnbarn! 
Men nu ska jag försöka komma igång här och fixa lite frukost! Ha en härlig söndag mina vänner!




2 kommentarer:

  1. Jag har just nu en veckans blogg tävling där du har chansen att synas på min blogg :D <3

    SvaraRadera