tisdag 8 augusti 2017

Uppdateringar... vem, vart, när, hur...


Ja ... Jag vet att det är dåligt med uppdateringar här hos mig, men jag prioriterar mig själv just nu och min förbannade förkylning och kassa rygg. Försöker må bra... och samla ork och energi.
Semestern försvann i ett huj... var sjuk 14 av 21 dagar :(  ...så himla tråkigt.
Men första veckan var kanon härlig med massor med bus ihop med mina "systrar" och några glada töser till *ler*  Och sen var ju Melanie, Natalie, Sabina och Mikaela hemma. Så snacka om Chris var i underläge *flinar*

Sen insjuknade jag i influensa eller sommar förkylning eller vad vi nu ska kalla det, feber, snorig, hostig och allmänt kass. Pi usch och fy så surt...
En vecka liggandes i stort sett dygnet runt, veckan därpå asade jag mig till läkaren... resulterade i provtagning och mediciner
Återbesök om 14 dagar...

Så min semester har varit sådär... Chris har med varit lite förkyld och hostig... dock inte lika illa som mig så han har ju kunnat umgås med tjejerna och haft lite trevligt, När Sabina och Mikaela åkte hem kom Jasmine... och sen kom även Emma och henne kille :)
Så Chris fick lite hjälp med att måla huset av Natalie och Jasmine ♥
Är ju en del kvar men jag hoppas kunna hjälpa till lite mer nu.... bilder kommer sen...

Och i går började jag jobba igen.
Det kändes bra! Tur man älskar sitt jobb så man inte har ångest och panikkänslor för man ska börja jobba :)
Och strax är det dags att ge sig av igen...

Ha en fantastisk dag mina vänner för det tänker jag ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar