tisdag 5 september 2017

Bröllopsfest!





Vilken fantastisk bröllopsfest Elina och Linus ställde till med!




Underbara bordsdekorationer, sensommaren bjuder verkligen på några godbitar.



Rosa bubblor till alla!




Fantastisk buffé från restaurang Aptit.



Jag och min gudson Erik.





Det var släkt, vänner, barndomsvänner familj i en härlig salig blandning. 
Massor med skratt, det var så trevligt att träffa alla igen !



Mosters tös Emma, flickornas faster Annette och min fina svärson Marcus











Kvällens minsta gäst!




Det hölls många fantastiska tal... 


Linus förärades med en fjärrkontroll, som är i hans kontroll och första tjing i soffan/ fåtöljerna. :) 

Som minsting fick han nu privilegiet av sina syskon att först få välja sittplats och bestämma över tv kontrollen :)


Och de lärde jag mig att jag ska inte utmana Linus på minigolf (bangolf).





Gittan och Chris... min man  :) 


Helt ljuvliga var dessa... men ack så mäktiga... 
Elina bakar fantastiska kakor!
Och jag följde Malins tips (Meekatt) Håll volangerna spända :)





Mosters tös ♥ skrivandes in i sista stund på den sista leken :)


Så fantastiska och roliga tal och kul filmklipp.




Och Emily och Marcus var vittne när Elina och Linus gifte sig i all hemlighet hade filmat allt och gjort en jätte fin film om vigseln, tror inte ett öga var torrt! 



Här skymtar ni även Gideon, Marcus, Emily Emma och mina döttrars faster Annette som är mamma till bruden.




Emma och Gittan  och Patrik och Marianne 

En liten fotnot... för att inte alla ska fråga ... Jag har varit gift med Annettes bror M och är en så kallat ingift moster, men för Elina, Emma, Erik och Amanda är jag moster helt enkelt och för att man skiljer sig betyder det inte att man skiljer sig från resten av familj/släkten  *Ler*
Älskar dem nu och för alltid! ♥
Många tycker kanske det är konstigt... men jag och min make Chris är alltid välkomna hem till min Ex svärmor och Ex svärfars familjer och släkt! Vilket vi tycker är underbart och härligt! ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar