tisdag 14 november 2017

Bord boka dig :)


Ladies Club fyller 5 år nu i november så det ska givetvis firas.
Bord är bokat på Borgmästargården i Kristianstad. 
Jag har inte ätit där innan så det ska bli intressant. 



Jag gillar inredningen där, så himla läcker, givetvis har dom inrett med lokala aktörer som Blå Station.
Vad gillar ni stolarna? Själv är jag väldigt förtjust i dem, Dent som stolarna heter ser fruktansvärt obekväma ut men så är absolut inte fallet! Älskar dem!


Visst se maten riktigt lovande ut? 
Jag har läst både ris och ros men föredrar att bilda mig en egen åsikt ...  tillsammans med mina smaklökar *ler* ... jag brukar ju säga det att smaken är som baken... delad och alla kan inte gilla samma saker. 


Sen är ju även servisen en stor del av upplevelsen. För mig har helheten en stor betydelse!
Recension kommer sen på Tripadvisor


Bilderna lånade från Borgmästaregårdens Facebooksida.

1 kommentar: