måndag 11 december 2017

Fullständig kaos med späckade scheman....


Fullständig kaos med späckade scheman... det är mitt liv just nu!
Känns som jag knappt är hemma... Förra veckan var det läkarbesök, bankärende, bilfirman, dotterns flytt och hämta möblerna som var beställda, och handla annat som försvunnit i flytten. 😲
Julklappsshopping, hinna träffa Melanie och Theo ♥, handla mat, tvätta, packa till lördagen som tillbringades på Ystad Saltsjöbaden, julshow, julbord med övernattning.
Söndag var det Åhus julmarknad :) Och så har jag ju jobbat med ;)
Och denna veckan känns ungefär som förra.... haha!

Idag måndag ska jag till Åhusterapeuterna och fixa mina fötter ... finns det något bättre?
Sen blir det inventering på jobbet, Danmark på kundbesök, Och det är Lucia på onsdag :) Julbord förmodligen på torsdag sen blir det Jullunch på fredag :) där emellan ska det städas, göras mat inköp, tvättas, och Lilla stugan ska städas och göras redo för gäster :) Hej och Hå!

Hur ser er vecka ut?


1 kommentar:

  1. Ja ha är det fullspäckat schema med, men ska försöka ta det lugnt ändå..

    SvaraRadera